Eerlijk & heerlijk
Vegan, vega, vlees & vis
Duurzaam & maatschappelijk
Lokaal & regionaal
Chef Serveert
Wij hanteren een herkenbare sfeer en uitstraling bedrijfsbreed onder de noemer Chef Serveert. Deze is sfeervol, eigentijds, trendy en past volledig in het complete cateringconcept en binnen elke locatie. Hierin verzorgen wij de complete aankleding van de counter en uitgifte, dit gaat in nauw overleg met de opdrachtgever. Wij bieden een professionele en uniforme uitstraling.

Gasttevredenheid
Wij gaan voor tevreden gasten die terugkomen. Onze uitstraling, ons assortiment, de prijsstelling en de vriendelijkheid van onze mensen dragen allemaal bij aan ons belangrijkste doel: een tevreden gast.
Om dit te bewaken gebruiken wij de volgende meetinstrumenten: Thumbs up Thumbs down en managementrapportage. Thumbs up Thumbs down is een door ons zelf ontwikkelde applicatie. Twee maal per jaar wordt deze digitale zuil een week lang bij u in het restaurant geplaatst. Onze medewerker(s) zullen vragen aan de gasten om even tijd te nemen en hun mening te geven.
Tenslotte bespreken we eens per kwartaal de samenwerking. Hierbij zal onder andere de klanttevredenheid aan bod komen.

Gezondheid
Beijk is bewust bezig met de gezondheid van haar gasten. Gezonde gasten (uw medewerkers) zijn minder ziek en presteren daardoor beter. Een win-winsituatie!
Beijk motiveert het nuttigen van gezonde voeding door deze te subsidiëren. De gezonde voeding wordt goedkoper aangeboden door de ongezonde voeding iets duurder aan te bieden. Zo creëer je een situatie waarbij je de afname van gezonde voeding motiveert. Ook werkt Beijk volgens de normen van het voedingscentrum en de schijf van vijf (75% gezonde- en middenwegproducten). In de laatste onderzoeken van het voedingscentrum scoorden wij een gezondheidspercentage van 78%.
We maken de gasten bewust van wat gezond is en wat minder gezond is door middel van het stoplichtsysteem. Beijk heeft zijn producten onderverdeeld in verschillende groepen, allen aangeduid met een eigen kleur. Hierdoor wordt de gast gestimuleerd om vaker te kiezen voor gezond, gevarieerd, veilig en lekker eten.

Wat kost catering?
Het prijspeil wordt in overleg met de opdrachtgever vastgesteld. Hierbij geldt dat de prijzen op een niveau dienen te zijn dat de gast zich daar prettig bij voelt. Als de prijzen te hoog zijn komen er immers geen gasten meer en zal het personeel ontevreden zijn. Het prijspeil heeft een direct verband met de beheersvergoeding. Hoe hoger de marge, des te minder hoeft de opdrachtgever bij te springen. Hiervoor hebben wij een rekentool om binnen een paar minuten de diverse scenario’s door te rekenen.
Bij ons kan er op meerdere manieren worden afgerekend. Hier zijn voor de opdrachtgever geen kosten aan verbonden. Wij hanteren de volgende manieren van betalen: contant, contactloos, pin, op rekening en iDeal.
De gast staat centraal, daarom is alles bij Beijk zo geregeld dat onze medewerkers maximaal 15 minuten per dag bezig mogen zijn met administratieve werkzaamheden. Ditzelfde geldt voor de opdrachtgever. Eén factuur per maand, afgestemd op de wensen van de opdrachtgever.
Meer informatie?
Bekijk dan de Chef Serveert brochure!
Opdrachtgevers




















Sportbreak Café
Met uitzicht op de sportfaciliteiten van Sportstad Heerenveen bevindt zich Sportbreak Café. Een ideale locatie voor een vergadering of feestje.